mandag 7. november 2011

På pinnene nå

har jeg noe som skal bli til gryteunderlag. Oppskriften fant jeg her. Det er litt større pinner enn jeg vanligvis strikker med. Jeg synes det er ganske tungt å strikke med så tykke pinner, jeg liker best å strikke med pinner i størrelse 2.5-5 mm.
Jeg har allerede strikket ferdig ett gryteunderlag.

Her ser du gryteunderlaget etter toving. Det tovet ikke så mye som det skulle, så mitt gryteunderlag ble litt større enn i oppskriften. Jeg har aldri forsøkt å tove før, så jeg ble rimelig fornøyd likevel. Kanskje blir jeg så fornøyd med neste at jeg kan gi det bort i gave... Vi får se, uansett er det deilig med mandag, fri, tid til litt strikking og til slutt trening i ettermiddag! Ha en strålende dag, og takk for at du stakk innom!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar