torsdag 4. oktober 2012

To regnbuer og en Multnomah

Igår var det mye vær. Mannen min tok bilde av to regnbuer fra stuevinduet mens jeg var ute og trente i øspøs regn. Det skal åpne et nytt treningsstudio i nærheten av der jeg bor, og inntil de åpner om en månded, arrangerer de utetrening en gang i uka. Supert! Sjekk ut hjemmesiden til SpringTrening her.

Sjalet Multnomah har vært ferdig en stund, men først idag fikk jeg somlet meg til å blokke det og tatt bilde av det. Garnet Ella Rae er bare helt fantastisk å strikke av, og det kjennes bare enda bedre etter vask og en lett blokking. Brukte et helt nøste, og la til et par rapporter på mønsteret for å bruke det opp. Neste gang jeg strikker dette mønsteret, vil jeg ikke vente med å legge maskene inn i mønsteret til jeg har nok til en hel rapport slik oppskriften sier. Ellers er oppskriften lett å forstå, og sjalet er lett å strikke siden det består mest av rette omganger.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar