torsdag 2. oktober 2014

Prinseteppet...



... er endelig ferdig!

Vet ikke om det er flere som gidder å titte innom her lengre siden jeg har vært borte så lenge, men håper å komme sterkere tilbake.

Det royale svøb eller Prinseteppet har ligger ferdigstrikket i mange år og bare ventet på de siste fire sømmene i heksesting. Etter en garnrydding nylig, fikk jeg inspirasjon til å ta fatt på den store haugen med ufoer eller prosjekter som har blitt liggende uferdige. Det var jo veldig fort gjort å gjøre teppet ferdig, så ikke vet jeg hvorfor jeg har kviet meg så for dette.

Garnet er fantastisk mykt og godt å strikke med. Jeg har brukt Gepard Garn Cash Sock. På bildene her har jeg ikke hverken dampet, blokket eller vasket teppet. Jeg har bare festet trådene og så tatt bilde.

Flere bilder av teppet kan sees på min Ravelryside her. Følg meg også gjerne på Instagram. Her finner du meg som Bentemors. På Instagram er jeg oftere, så her finner du mange flere av mine strikke- og hekleprosjekter.

Mønster: Prinseteppet
Garn: Gepard
Forbruk: 300 g
Pinner: 4 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar