fredag 4. november 2011

Lue med dusk


Denne luen strikket jeg mange av forrige vinter, og de fleste er allerede gitt i gave til noen av mine nieser eller tatt i bruk av min datter. Jeg fant nettopp enda en umontert lue i strikkekurven min, og fikk endelig sydd den sammen og festet tråder. Utrolig hvor lang tid slikt kan ta...

Det var min datter som ønsket seg lue og valgte denne modellen fra Garnstudio. Hun har brukt lua mye, både sommer som vinter. For et par uker siden var jeg på Garnloftet og kjøpte disse duskene.


Syntes de passet godt til denne lua. Det smarte er at duskene har trykknapp, så dusken kan tas av når man ønsker å ha lue uten dusk eller når lua skal vaskes.


Beklager dårlig bilde, men modellen er ikke interessert i å stille opp i tide og utide, så da får man knipse når man har sjansen... Ønsker alle en strålende helg! Litt usikker på om det blir tid til blogging, skal nemlig jobbe hele helgen.

Mønster: Drops 114-30
Garn: Karisma fra Drops
Pinner: 3 og 4 mm
Forbruk: 100 g

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar