tirsdag 4. oktober 2011

En fin dag...


ser det ut for at det blir. Sitter og koser meg med strikketøy og radio, det er hverdagslykke for meg... Venter egentlig på at Garnloftet Helle skal åpne så jeg kan fylle på garnlageret igjen. Jeg nyter samtidig synet av min fiiiiine nye veske fra fotobag.no.

Så langt virker den super til mitt bruk. Den har mange rom med glidelås og skillevegger som enkelt kan flyttes rundt etter behov. Allerede i morgen skal den ut på sin første langtur da vi drar til Oslo og Bergen med tog. Og da er det viktig å ikke gå tom for garn underveis! Som dere ser er det god plass til det aller mest nødvendige som kamera, strikketøy, bok og Mac! Den har til og med eget rom for iPad, I like!
Den observante  leser vil se Karl Ove Knausgårds bok Min kamp 2 i ett av rommene i vesken, og ja, jeg har tenkt å lese alle seks bøkene! Jeg ligger litt langt etter de fleste, og må kjappe meg å lese alle fem før den siste boka snart kommer ut. Den første boka var fantastisk synes jeg! Han skriver utrolig godt, og jeg gleder meg til hver lille lesestund jeg får. Ellers så gidder jeg ikke deppe for at laget i mitt hjerte Start bommet på straffe i går i kampen mot Ålesund og dermed gikk glipp av to megaviktige poeng i kampen om å unngå nedrykk til 1. divisjon. Det er fortsatt mulig å berge plassen, og jeg nekter å gi opp håpet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar