torsdag 22. september 2011

Søte ugler...







Denne uglekjolen falt jeg for. Jeg så kjolen på denne bloggen, og da en treningsvenninne fikk ei jente for litt siden og jeg hadde lyst til å overraske med en gave, falt valget på denne. Mønster til kjolen og garn er kjøpt på Karmin garn og gaver. En super garnbutikk i Kristiansand hvor jeg handler mye garn til mine prosjekter. Kjolen er strikket ovenfra og ned, og mønsteret er på dansk. Øynene tok laaaaang tid å sy på, men jeg synes det var verdt strevet. Pyntet med et brunt fløyelsbånd og en søt knapp fra Snella og Petronella. Jeg syntes at kjolen ble så fin og var så gøy å strikke at jeg likesågodt strikket en til min niese også. Hadde litt garn til overs og fant ut at et par matchende sokker var påkrevd. Valget falt på disse.

Mønster: Uglekjole av Else Schjellerup og Babysokker i rillestrikk som sitter på foten av Ullent eventyr
Garn: Sandnes Mini Duett
Str.: 0-3 mnd. og 18 mnd.
Pinner: 2.5





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar